Zondag 16 okt 2016

16 oktober 2016 - St Francis Bay, Zuid-Afrika

Jeanet.
En weer zitten we in de bus, onderweg naar St Francis Bay.
Het weer is wat minder, geen zon en af en toe een beetje miezeren.
Maar nog steeds is de temperatuur goed te doen, nog geen jas nodig.
We zouden vandaag de mogelijkheid krijgen voor een boottocht en een braai.
Helaas wist onze gids van niets.
Nu staat er nog een boottocht op het programma maar een braai daar hadden we wel zin in!,
En dus heeft onze gids  (kanjer hoor!!) voor vanavond een braai voor ons geregeld!
We zijn benieuwd.
De tocht is vandaag niet zo heel lang en we zijn nu (het is nu 12.00uur) al bijna bij het hotel.
Lekker vanmiddag vrij te besteden dus, leuk even de stad in of een bezoekje aan het strand brengen, want daar zitten we vlakbij.
We zijn op de helft van de reis (er iets overheen) en hebben nu al 1225 fotos gemaakt.
Pfffft, dat wordt uitzoeken! !!

We zijn bij het hotel aangekomen,  weer een heel leuk hotel, vlakbij het strand.
Daar zijn we net even gaan kijken maar het waait nogal hare.
Dus maar weer even terug naar het terras en kijken of we wat fotos erop krijgen.

En....... de braai van vanavond gaat door. We zullen fotos maken

1. Lisanne:
    16 oktober 2016
    Een braai? Zal aan mij liggen, maar: wat is een braai? In ieder geval veel plezier want ik lees dat jullie er zin in hebben! X
  2. Lisanne:
    16 oktober 2016
    Volgende keer eerst Google en dan reageren..
    "Een braai is een typisch Zuid-Afrikaanse sociale gelegenheid omtrent de gelijknamige barbecue die van oorsprong uit de Afrikanercultuur komt, maar tegenwoordig in heel Zuidelijk Afrika gebruikt wordt".
  3. Ans:
    Eet smakelijk
  4. Anneke:
    16 oktober 2016
    Eet smakelijk voor straks! En geniet van de tweede helft van jullie reis.
  5. Kirsten:
    17 oktober 2016
    Hihi weer wat geleerd lies! En waar Google toch niet allemaal handig voor is En??? Hoe was het?? Geniet nog lekker