Zondag 23 okt 2016

23 oktober 2016 - Kaapstad, Zuid-Afrika

jeanet.  (17.45uur)

Jawel, de laatste dag is aangebroken.

Vanmorgen extra  vroeg op pad gegaan om de meute voor te zijn en dat is gelukt!

We waren al om 08.45 uur bovenop de tafelberg, met de kabelbaan naar boven gegaan.

Wat een fantastisch uitzicht en een beleving!

En wij hebben het gedaan!!!!!!! !!

Verder hebben Leonie en ik vandaag de hop on en hop of bus genomen om alles voor de laatste keer bij mooi weer in ons op te kunnen nemen.

Genoten aan de waterfront.

Nu terug in het hotel om te douchen en om te kleden voor ons laatste maal met de hele groep  hier in kaapstad.

We gaan eten bij het afrika cafe, we zijn benieuwd.

Morgen nog de ochtend een beetje inpakken ed en dan om 11.00 uur uitchecken.

Daarna nog naar Robben eiland, ook benieuwd naar.

Daarna toch echt naar het vliegveld, maar daar denken we nu  nog even niet aan.

Het weer was vandaag heeeeerlijk, het was ons echt gegunt.

Tafelberg was daardoor nog mooier!!!

Renno
Na een fantastisch bezoek aan de Tafelberg ons met de bus laten afzetten bij het Watersfront. Dit is een haven met vele restaurantjes, cafe's en meer van dat soort leuke dingen. We waren met nog 2 stellen en hebben eerst een stukje gewandeld en daarna iets gedronken. Winkels bekeken en genoten van een heerlijke lunch. Terug gewandeld naar het hotel en even op de kamer de beentjes  omhoog. Was toch een wandeling van plm. 3 km. Vervolgens op de markt voor het hotel nog leuk dingen gekocht voor de dames thuis. Ja Kirsten, wordt je al nieuwsgierig?
Biertje gedronken op een terras,  heerlijk in de zon en daarna de koffers gepakt.
Nu gedoucht, omgekleed en om half 8 met de hele groep naar een restaurant voor een Zuid Afrikaanse maaltijd. Heb er nu al trek in.
Vanavond niet veel meer op het program. Op tijd naar bed en morgen naara Robbeneiland. Hebben allebei weer zin om naar huis te gaan. Het was een prachtige vakantie maar mam en ik kunnen niet wachten jullie weer te zien.
Dikke kus van mam en mij en tot snel.

De botanische tuinen waar Jeanette het over heet het Kirstenbosch, erg mooi maar dat kan ook niet anders met Kirsten als naam.
PS. Het eten van vanavond was erg lekker. Heen zijn we met de groep gaan lopen en terug met de bus. Was nl. voor    het restaurant een overval geweest dus met de bus was veiliger

1. Eline:
    23 oktober 2016
    Wat is het toch snel gegaan! Nog een nachtje slapen en dan breekt jullie laatste dag aan. Heel veel plezier vanavond! En tot snel ( waar ik stiekem toch ook weer naar uit kijk!) dikke kus, ook voor mijn ouders!
  2. Maaike:
    23 oktober 2016
    Jaaaa fijne laatste avond en dag nog daar en tot snel weer in NL! X
  3. Lisanne:
    23 oktober 2016
    Wat een belevingen, klinkt super goed. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen live en de foto's! Geniet nog even volop. Liefs Didier en mij xx