donderdag 20 oktober 2016

20 oktober 2016 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Jeanet,
Morre morre, oftewel Goedemorgen.
We zitten nu in de bus naar Kaapstad, onze laatste bestemming.
Het weer is weer heerlijk.  Volop zon en lkkr warm.
We hebben net een koffiestop gehad bij Ronny's sex shop, wat een geintje van zijn vrienden was
Ronny is een echte hippie, compleet met lang grijs haar in een vlecht en een dito baard.
Hij wilde wilde een koffieshop aan de R62, een route tussen de Langeberg en Riviersonderend Mountain.
Het is een wijnroute.
Hij noemde het Ronny's shop. Vrienden hebben het woordje sex ertussen gezet. Wereldberoemd!
Binnen hangt er van alles, bh's, t-shirts, visitekaartjes en alle wanden zijn beschreven.
Ook wij hebben onszelf ertussen gezet!!!!!
Daarna doorgereden naar Montagu, waar we hebben geluncht bij de zus van Monique, onze reisleidster.
Dat was weer super.
Daarna snel door naar de wijnproeverij, maar dat viel wel een beetje tegen.
Snel, snel, snel.......
Nu weer in de bus, onderweg naar Kaapstad. Het is nu 16.05 uur en we hebben nog een reis van ongeveer 2 uur voor de boeg.
Ze wardn vergeten ons hotel te boeken dus zitten we in een ander hotel, upgrade, midden in de stad.
We zijn benieuwd!!!!!
En inderdaad een hotel midden in de stad.
Best knap voor de laatste paar dagen.
Morgenochtend een rondtour wandelen met de gids, daarna vrij........