vrijdag 7 oktober 2016

7 oktober 2016 - Hazyview, Zuid-Afrika

Vandaag een lange dag achter de rug.
Vanmorgen 08.00 uur vertrokken . Maar waar gingen we vanmorgen naar toe? Opa klok klok is het even kwijt. Oh ja we gingen naar het plaatsje Graskop, ja hoe verzin je het. Daar even rondgelopen en koffie gedronken bij Harrys pan ake. Niet te hachelen die koffie.
Weer in de bus en een heke mooie route gemaakt met diverse hoogtepunten. En dan speciaal voor Chris, met hoogtepunten bedoel  ik de omgeving, lees landschap. Hele mooie fotos gemaakt en gefilmd. Na de lunch, weer bij Harrys pancake, naar de canyons gereden. Onder andere een rivier waar miljoenen jaren het water door heeft gestroomd.
Ook een blik geworpen door Gods Window. Hij had wel even mogen lappen want het was wat mistig. Hierna naar het  hotel.
Ps.Jeanet heeft na veel afdingen, een kip gekocht. Ben benieuwd hoe die meegaat in het vliegtuig. In de bus kregen we te horen, dat we morgen om 04.00 uur moeten opstaan, We krijgen een ontbijtje mee en gaan dan op pad. We gaan morgen een gamedrive maken en op zoek naar de big five. De hele dag in een open jeep. Lijkt mij heel spannend en we hebben er erg veel zin in, Ik zou zeggen, welterusten en tot morgen,
Oh ja, onderweg in de bus heel veel Nederlandse plaatsnamen gezien, Schagen, Alkmaar, en het plaatsje Nel Spruit, leuk he?
Nou tot morgen en de groetjes en een dikke kus van ons allemaal en in het speciaal van opa klok klok

1. Maaike:
    8 oktober 2016
    Haha die opa klok klok, en dan is de reis nog maar net begonnen! Passen jullie op voor de leeuwen vandaag, dat zijn die grote katten

Ik duim dat jullie de big five gaan zien! X