woensdag 5 oktober 2016.

5 oktober 2016 - Pretoria, Zuid-Afrika

dag 1. de reis erheen. de wekker was vroeg vanmorgen en de taxi prachtig op tijd. om 06.45 was het zover. alles in de taxi en onderweg naar Schiphol. daar verliep alles volgens plan. geen problemen. nu zitten we in het vliegtuig en is het bijna 15.00 uur. dit betekend dat we bijna op de helft zijn. op het scherm voor mij zie ik dat we nog 6 uur moeten vliegen. we hebben een snelheid van 922km/uur en dehoogte is 10057 m. We zouden om 21.09 aan moeten komen. Geen tijdsverschil, gelukkig. en wat worden we verwend in het vliegtuig. begonnen met een drankje en een nootje. daarna een warme maaltijd met een wijntje erbij (jazeker, ergens op de wereld was het toen borreltijd) kopje koffie met een likeurtje toe, hmmmmm. heerlijk. nu net weer een drankje, superrrr. de vliegreis is verder goed verlopen en om 21.15 uur zijn we geland op tambo airport. half uurtje nog naar ons 1e hotel, waar we nu gedouched en wel nog even bijkomen van alles. morgen 7 uur op dn 8 uur weg. dagje pretoria. morgen meer, nu even de oogjes nog toe

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maaike:
    6 oktober 2016
    Klinkt als een zeer goed begin van een prachtige reis! X
  2. Wanda:
    6 oktober 2016
    Dat klinkt nu al als een reis op maat