dinsdag 18 oktober 2016

18 oktober 2016 - Knysna, Zuid-Afrika

jeanet,
Zo, even weer wat schrijven.
Gisteren was de boottocht erg leuk, heerlijk wat hapjes erbij en ook nog een lekker drankje.
We zijn uiteindelijk niet de zee opgegaan, maar het was evengoed weer erg leuk.
Nadat we in ons hotel aangekomen waren had niemand van ons nog trek, dus een drankje nog en heerlijk naar de kamers....
Vanmorgen zijn we naar het dorp Knyshna geweest om even heerlijk te shoppen, wat ook best gelukt is.
We zijn weer om half 2 opgehaald, nadat we in het dorp hadden geluncht.
Onderweg naar het hotel, wat vlakbij het strand ligt, hebben we nog dolfijnen kunnen spotten in zee.
Gelukkig heeft Leonie ze nog op de foto kunnen zetten.
Teruggekomen in het hotel heb ik mijzelf getrakteerd op een hotstone massage.
Leonie had er geen rust voor.
Nu is het half 6, heb ik mezelf gedouched nadat ik even heerlijk in bad heb gelegen.
Nu aankleden en naar beneden voor hef praatje van de gids, die ons gaat vertellen wat we morgen gaan doen.
Ik weet in ieder geval dat dat struisvogels zullen worden.
We gaan met een stel niet in het hotel eten, maar hier in het dorp, we zullen zien wat dat gaat worden.
Ik ga zo kijken of er nog wifi is, zodat ik weer wat fotos kan delen