maandag 10 okt. 2016 (jeanet)

10 oktober 2016 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Er is weer veel gebeurd sinds de laatste keer schrijven.
Gisteren was er geen goede wifi dus het plaatsen van het stuk door Renno geschreven heb ik net gedaan.
Nu hebben we vandaag een kleine wijziging in het programma gehad.
Ipv een middag vrij hebben we wederom getracht een leeuw en een luipaard (de laatste van de big five!!!!) te spotten.
Helaas ook deze keer geen gezien.  Wel een heel mooi park. Mooi groen!!!
Nu net gegeten met de hele groep.
Nu zitten we met een groepje mensen nog een borrel te drinken.
De wifi is weer eens op. Foto's volgen nog.
Morgenochtend een ochtend vrij. We gaan morgen om 16.00 uur met een boot het water op om krokodillen en nijlpaarden te spotten.
Dussssssss. morgen meer nieuws

Nog even een aanvulling van Renno.
Om 08.20 uur reden we langs een hoge berg, genaamd de excecution rock. Mensen die veroordeeld waren moesten zelf van deze rots springen of kregen een duw als ze niet durfden. We kregen te horen dat de mannen in deze streek leegliggerig waren oftewel leeg is lui en liggerig is liggen,dus liggend lui. De vrouwen doen hier het werk.
Onderweg zagen we een vogel, lopend over het water. Naam van deze vogel is.......de Jezusvogel.
We rijden nieg snel ivm de wilde dieren langs de kant van de weg, voornamelijk apen.
We zien het Pougolameer, een van de 5 grote meren in Zuid Afrika. Het meer heeft de vorm van een banaan. In deze streek zien we veel denationale bloem vanZuid Afrika nl. de plastic zak. Zo dat was het. Tot de volgende keer, kus Renno

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kirsten:
    10 oktober 2016
    oehoe spannend krokodillen!! Graag heelhuids weer thuis, dus armen en benen in de boot houden! Veel plezier xx
  2. Lisanne:
    12 oktober 2016
    Wauw mooie foto's allemaal en leuk om jullie verhalen te lezen! Is jullie reisgroep ook leuk?