donderdag 6 oktober 2016

6 oktober 2016 - Witrivier, Zuid-Afrika

Vandaag na een korte nacht weer vroeg op pad. Om half 7 werden we gewekt en om 8 uur weer op pad.
Eerst naar Pretoria, naar het  voortrekkersmonument. Daarna naar het Paul Kruger museum en naar de Parlementsgebouwen. Mooi beeld van Nelson Mandela!
In pretoria zijn er wel 40 verschillende parken. Veel groen en kleur dus.
En dat nog allemaal in de ochtend.
Nu onderweg naar de koffie en daarna de lunch.
Overnachten doen we in White River.
De lunch was vooral met een mooi uitzicht.
De lunch gebruiken waarbij je mooi zicht hebt op neushoorns, zebra's, struisvogels, buffels en antilopen is toch heel bijzonder.
De eerste twee van de Big Five dus gespot, buffel en neushoorn! !!!
SUPERRRRRRRR.
Onderweg naar het volgende hotel ook wat bavianen gezien, tjonge!!!
En dat allemaal op onze eerste volle dag.
Na een barre tocht met de bus,er zit geen gang in, zijn we aangekomen bij het hotel. En het hotel is super. Hele mooie fotos gemaakt. Zitten nu aan een biertje, een Windhoek, en wat smaakt ie lekker.
Straks gaan we lekker opknappen en dan eten

1. Eline:
    6 oktober 2016
    Zo he! Jullie liggen al goed op schema met de big 5!! Klinkt allemaal super! Veel foto's maken zodat we ook een beetje mee kunnen genieten thuis!!
    Proost en ik kijk uit naar je volgende verhaal!
    Dikke kus Eline
  2. Ans:
    6 oktober 2016
    Dat is een mooi begin leuk hoor kijk uit naar jullie volgende verhaal voor straks eet smakelijk
  3. Maaike:
    6 oktober 2016
    Jeetje, was ik vandaag weer trots op de koeien die in de achtertuin bij ons nieuwe huis liepen... toch nog eens verder speuren met de verrekijker of ik nog een verdwaalde neushoorn zien
  4. Maaike:
    6 oktober 2016
    Jeetje, ik was al trots op de koeien die ik vandaag in de achtertuin zag van ons nieuwe huis.... toch nog maar eens met de verrekijker speuren of er een verdwaalde neushoorn loopt...
  5. Kirsten:
    7 oktober 2016
    Super leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan! Lekker genieten van alle mooie dingen! Maaike heeft nog koeien in de tuin, wij komen niet verder dan een verdwaalde kikker ;) dus graag veel foto's zodat we het later allemaal kunnen bekijken!!
  6. Mieke:
    7 oktober 2016
    Leuk om het nu al terug te lezen.
  7. Mieke:
    7 oktober 2016
    Het is nu al leuk om het terug te lezen.