dinsdag 11 oktober 2016

11 oktober 2016 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Vandaag van een rustdag genoten. Vanmorgen konden we even heerlijk uitslapen, hoewel je dan gewoon weer om half 7 wakker bent.
Maar we konden wel blijven liggen.  Daarna rustig kunnen ontbijten en vervolgens het stadje St. Lucia ingeweest.
Dat viel een beetje tegen waarop we een kijkje zijn gaan nemen op het strand.
Daarna weer terug naar het dorp om te kunnen genieten van een lekkere lunch.
Toen was het rond half 2 en hebben we nog bij het zwembadje gelegen. Heeeerlijk relaxen.
Om 15.45 uur weer verzamelen voor een boottocht op de rivier waar we veel nijlpaarden en krokodillen hebben kunnen spotten.
Daarna nog heerlijk gegeten en nu uitgeblust op bed.
Morgen wordt Floor (iemand uit de groep) 25 jaar. Er was voor haar een taart geregeld en er is door ons en de bediening gezongen voor haar.
En wat ons gebeurde...... We hadden een insluiper in de kamer............
Leonie had een klein badkamer raampje open gezet in de nacht...........
Ik lag nog in bed en zag een klein armpje het raam inkomen en reiken naar het trosje bananen, die we hadden gekocht op een marktje........
Het was een klein mager lichtbruin armpje.
Toen ik een schreeuw gaf zag ik nog net een lang dun staartje het raam uitgaan.........